2009. január 22., csütörtök

Müller Attilát meglepte, hogy tud főzni



A vacsoracsatás hét legkellemesebb meglepetésének Pokrivtsák Móni bioételeit tartja.

Az e heti Vacsoracsatában Pécsi Ildikó, Dammak Jázmin, Pokrivtsák Mónika, Szerednyei Béla és Müller Attila vállalta, hogy ország-világ előtt megmutatja főzőtudományát. Akadnak közöttük olyanok, akikről eddig is tudtuk, hogy remekül főznek, de vannak, akikről csak a műsorban derült ki, hogy született főszakácsok.

Müller Attila korábban is főzött már ezt-azt, de a fő szempont mindig az volt, hogy könnyen és gyorsan elkészíthető ételeket varázsoljon az asztalra. Egy spagetti, rántotta, tejbegríz vagy palacsinta összeütése már-már gyerekjáték neki, de a vacsoracsatás vendéglátásnál ügyelt arra, hogy különleges finomságokkal kápráztassa el a vendégeket.

- Néhány hete egy arab étteremben jártam, és megfogott a hangulata. Nem volt kérdés, hogy arab különlegességgel is kedveskedem a többieknek. A levesem nem éppen egyszerű, így én lepődtem meg a legjobban, hogy jól sikerült. Pedig a konyhában még egyáltalán nem fogadtam volna arra, hogy rendben elkészül. A legnagyobb gondot a rutintalanság okozta, sokszor két dolgot kellett volna csinálnom egyszerre, és ez érdekes helyzeteket szült – mesélte lelkesen a Cool TV műsorvezetője az RTL Bulvárnak.

Desszertnek egy elronthatatlan lengyel édességet választott az internet segítségével, de ahogy az lenni szokott, éppen ezt rontotta el. Utólag már tudja, hogy hol bakizott: rossz fokozatra állította a sütőt, így nem sült meg rendesen a tészta. Ennek ellenére feltálalta, de nem sértődött meg, amiért senki sem falatozott belőle jóízűen.

Attila remekül érezte magát a Vacsoracsatás hetén. Mint mondja, minden nap újabb és újabb meglepetésben volt része, hiszen az ételek mellett különleges produkciókkal is készültek egymásnak a celebek: Jázmin hastánccal, Pécsi Ildikó balettel, Szerednyei Béla hajós vacsorával, Attila pedig saját együttesével, a Stylaw-val játszott el néhány számot.

- A hét legkellemesebb csalódása Pokrivtsák Móni főztje volt. Korábban nem rajongtam a bio és a vega ételekért, de Móni vacsorája meglepően finomra sikeredett. Amikor én láttam vendégül őket, akkor is figyeltem arra, hogy mindenkinek a kedvében járjak. Móninak például zöldséget grilleztem, hiszen biztos voltam benne, hogy nem kóstolja meg a húst. Szerednyei Bélától kaptam a legszebb dícséretet a főztömre: azt mondta, hogy ilyen finom bárányt még soha nem evett.


Forrás: rtlbulvár.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése