2009. január 13., kedd

Pákó nyersen falta a pacalt

Fekete Pákó lett a Vacsoracsata nagy vesztese: Kinter Oszkár ugyanis nyersen tálalta fel számára kedvenc ételét. Az énekest ez sem gátolta abban, hogy megkóstolja a marhagyomrot, kétségbeesés kergetve az asztaltársaságot. Az afrikai énekes szerint Oszkár bunkó volt.

Fekete Pákót felültette Kinter Oszkár az RTL Klub Vacsoracsatájában. A Cool TV műsorvezetője különleges étellel lepte meg az énekest, nyers pacalt tálalt fel neki, ínyencség gyanánt.

Pákó meg is kóstolta a gyomorforgató fogást. – A pacal a kedvencem, annyira kívántam már régóta, hogy hiába volt nyers, azonnal beleharaptam, ahogy megkaptam. Említettem előtte, hogy nagyon szeretnék már ilyesmit enni, és Oszkár teljesítette a kívánságomat. A pacalszagot ugyan éreztem rajta, de imádom az illatát is – árulta el Fekete Pákó, aki azért tudja, Kinter gonosz tréfát űzött vele. – Bunkó volt Oszkár, azért nem főzte meg. Mindig csipkelődik velem. Ha meg is főzi, több pontot kapott volna tőlem, de így nem sokat adtam neki. Az egész helyzet abból adódhatott, hogy én hallal szeretem enni a pacalt, amit a többiek úgy érthettek, hogy maga a pacal egy halfajta – nyilatkozta lapunknak a mulatós zene egyedi hangú tolmácsolója, aki a forgatás után azonnal elment egy étterembe, hogy főtt formában is ehessen a magyar specialitásból. Kinter Oszkár tagadja, hogy csipkelődni akart Pákóval. Úgy tűnik, félreértés okozta a sajnálatos esetet. – Azt állította, hogy a pacal egy halfajta, gondoltam, megmutatom neki, mi is igazából. Nem főztem meg, én bizony nem fogok pacallal bíbelődni. Nem akartam, hogy megkóstolja, azt hittem, csak megnézi, mi ez. A gyomra felfordult mindenkinek, amikor Pákó beleharapott a nyers pacalba, de úgy tűnt, finomnak találta – mesélte a házigazda, Kinter Oszkár.


Forrás: borsonline.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése